Ārstnieciskā vingrošana

Nodarbību saraksts

 

Ārstniecisko vingrošanu apraksti

Vispārējā vingrošana, 5-8 gadi/ 9-16 gadi - vispārējās vingrošanas laikā attīstām bērna ķermeni vispārīgi, uzsvars tiek likts uz stājas uzlabošanu, koordināciju un līdzsvaru, ņemot vērā katra bērna individuālās spējas.

Fiziskā sagatavotība, 8-12 gadi-augstas intensitātes nodarbība sportiskiem jauniešiem, kuras laikā veicam vingrinājumus simetriskai ķermeņa attīstībai, kustību tempam, spēkam, ātrumam, ātrumspēkam, lokanībai, līdzsvaram, koordinācijai, reakcijas ātrumam u.t.t.

Nodarbībām bērniem ar aptaukošanās risku, 8-12 gadi - notiek bērniem pulsa kontrolē, mēreni augstā intensitātē veicam vingrinājumus visai ķermeņa muskulatūras attīstībai.  Tiek spēlētas arī spēles un rotaļas, lai bērns maksimāli tiktu nodarbināts visu nodarbības laiku un labprāt nodarboties ar sportiskām aktivitātēm.

Vingrošana bērniem ar aptaukošanās risku ūdenī 8-12 gadi - notiek bērnu baseinā, kura dziļums ir no 0,60 m līdz 0,90 m. Ārstnieciskā vingrošana ūdenī ir ieteicama un ļoti efektīva cīņā ar stājas traucējumiem un mugurkaula problēmām, kustību traucējumiem, plakano pēdu, astmu, palielinātu muskuļu tonusu, locītavu problēmām. Vingrojumi vērsti uz saspringtās muskulatūras atslābināšanu, pareizas elpošanas apmācību, kustību ritma izjūtu, stājas kontroli, muskuļu pareizu noslogojumu, mugurkaula un muskulatūras stiprināšanu. Ūdens vidē organisms patērē par 50% vairāk enerģijas, nekā uz zemes, tieši tāpēc iesakām tās miksēt ar nodarbībām zālē.

Vesela mugura - nodarbības laikānostiprinām muguras dziļos muskuļus, vēderpresi, starplāpstiņas. u.c.  Tādējādi veidojot pareizu stājas stereotipu un cīnoties ar sāpēm gan jostas daļā, gan krūšu daļā, gan kakla daļā.

Senioru un dāmu vingrošana -vingrošana cīņai pret osteoporozi, asinsrites uzlabošanai, elpošanas orgānu sistēmas uzlabošanai, vingrinājumi līdzsvaram un koordinācijai, fiziskās aktivitātes saglabāšanai, tādējādi uzlabojot dzīves kvalitāti.